11-21.30



Jag jobbade idag. Nu är det bara 2 dagar kvar på min 8 dagars period. YES! Dirr när jag slutade kom Sara & Basse förbi för några kramar & hejjande. De va läääänge sen sist. Å trevligt va de.. Dom få minuter vi träffades. Bättre lite än inget iaf! Snart ska jag, vi, upp till Sthlm å hälsa på iaf! :) Sen drog jag till idrotthuset. Såg sista 10 minuterna av herrarnas match. Å vann gjorde dom me så bra va de. Egentligen e de väl mest trevligt å skitsnacka på läktarn :P Jag stannade kvar å umgicks med Hagström en stund.. Innan jag drog vidare till statoil där jag höll Alex sällskap under hans rast. Kom hem lagom till utröstningen på top model å sen mitt favvo program, Ensam mamma söker! Nu Smoothie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0