Pain



Jag har alltid haft problem med ryggen. Ont å sådär. Axlarna är väl dom som krånglar mest. Jag spänner..  vad jag än gör, konstant hela tiden. Å nu när jag jobbar som frisör har det hela inte blivit bättre. Snarare tvärt om. Jag får panik på min högra axel ibland.. Den sänder smärta ända ut i fingertopparna. Å så blir jag förbannad. Slappna av för i helvete! Men inte! Nu i helgen när mamma & pappa va uppe fick jag iaf en ny bäddmadrass av dom. Tempur. Tack tack tack! Å så har jag plockat fram min vetekudde för intensiv användning. Bort me smärtan bort!









Kommentarer
Postat av: Tommy

Oooo!! Du får skriva om din skönhetssömn blir bättre efter tempurmadrassen!!!

2009-10-14 @ 14:31:13
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0