Schteeek!!



Igår va vi på Karlssons å käkade trerätters. Jag mamma & pappa. Å så va de fotboll såklart. Nu i efterhand hade man lika väl kunnat skippa skitmatchen. AHH man blir så arg. Men de va trevligt anyway. Som stor (haha) bloggerska måste man ha kameran med sig alltid. Igår hade jag inte den (buu) men tog lite kort med min iPhone. ÅÅÅ gud vilken dålig kamera!!!! Just nu önskar jag att jag fyllde år typ i mon.. å sen att jag fått en riktig kamera i present. Fint! Nu får jag vänta till jul.. för det ska jag önska mig!


Eftersom bilderna blev så dåliga så skiter jag i mammas å pappas mat å lägger bara upp bilder på min :P


Pilgrimsmusslor.


lamm.


creme brulee.

         




Myyysig kväll men ett tråkigt slut. 1-0????????????????????????





Kommentarer
Postat av: erica

fick inte du en bra kamera förr förra gången vi va i malung och firade jul? önskar att jag kunde vara med er

2009-10-11 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0