DÅ..

..Va det dags igen!


Snälla snälla snälla snälla snälla ge oss TVÅ pinnar!



Förresten. Har jag berättat hur olycksdrabbade vi är i laget?

1. A har gått å blivit gravid & det kan man väl kalla allt annat än olycka. Hon är glad & vi är glada. Inget mer spel iaf.
2. I har inte alls stukat foten utan fått problem med något fäste som håller ihop både ledband & muskler om jag förstått det hela rätt. Kan vara tillbaka om en vecka (hoppas) lika väl som det kan leda till operation & en längre rehab.
3. S skadade minisken i knät (finns det någon annanstans?) förra matchen & kan vara borta 1v till 2 månader. Tror jag.
4. S har fått brock i & kan aldrig mer spela handboll.


Det är olycka & väldigt tråkigt för laget.. Men naturligtvis ännu värre för dom som är drabbade. Jag lider med er & hoppas för eran skull att ni snart är på fötter igen.


Dom goda nyheterna är att M & T är tillbaka från skador.



Vi har alltså lirat 3 matcher & dragit på oss 5 skador. Jävlar!




What would Mac Giver do?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0