Vill du ha skjuts?



När man bor på Lerhagen passerar man en massa busskurer när man kör mot stan, vilket händer ganska ofta eftersom jag jobbar på andra sidan. Iaf.. jag funderar nästan alltid på om jag ska plocka upp stackarna som står och väntar på bussen. För när jag väntar vill jag att någon ska plocka upp mig. Inte för att det egentligen är speciellt jobbigt att åka buss men jag hade ju sparat 20 spänn (= typ 20 tuggumin) & så har faktiskt bussfan åkt förbi mig när jag stått i kuren en gång. Tänk om någon plockat upp mig då!

Men.. det är ju aldrig så att jag är ute i god tid när jag ska typ till jobbet. Så jag hinner tyvärr inte plocka upp dig. Kanske på en ledig dag. Vill du ha skjuts?





Kommentarer
Postat av: Maja

Var försiktig, det finns de som har åkt dit för detta, man får inte "stjäla" passagerare för kollektivtrafiken. Men snäll e du!

2009-11-22 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0