STOCKHOLM here i come!



Snackade en snabbis med Emmy på lunchen. Weeeeiiihooo va jag längtar till helgen. På fredag natt 01.04 e jag uppe i huvudstaden. Vi ska shoppa, snacka grymt mkt skit, parta & skratta en massa. Kommer bli en galet kul helg precis som de brukar bli med henne i Sthlm. Jag saknar henne massor!

Inte nog med det. Sara ska oxå med ut å svira. Weeihoo vilket gäng!


De va länge sen jag längtade såhär! Jag längtar ihjäl mig!


By the way så har jag oxå bokat hemresa nu. Eller till Linköping. Ska på visning där på måndag innan jag kommer hem hem. Visningar I LIKE! Allt som har med hår att göra I LIKE!



En tequilakväll för lääänge lääänge sen. Det va förresten då jag & idol ola became one! hihi


Sara & jag i Västervik i somras.


Ses på fredag :D




Kommentarer
Postat av: Hagström

Du gör mig avundsjuk. Du och detta sällskap!

2009-11-24 @ 16:40:00
Postat av: Elin

Åhh om jag vore ledig och kunde vara med er två underbara människor, längtar ihjäl mig efter er, men jag ska ju till emmy på tisdagen sen!! ha det så himla skoj!! pusspuss

2009-11-25 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0