Kändisfrisör

De e jag de!


För på torsdag ska jag klippa en tjej som ska bli snygg inför en dejt med Henrik. Han som i somras dejtade Ulrika i programet Ensam mamma söker. Ni kan kan kalla mig Bebby! (Ja som Bobby ni vet). Seee ya on the red carpet! haha!


På tal om Henrik. Han & Ulrika badade tunna vilket i sin tur får mig å tänka på bastu. Bastu kopplas fort vidare till Finland & finnar. & den största finnen av dom alla sitter på min haka. En sån där innebrännare som bara gör ooont. uhhhr. Jo men Henrik & gult var hör väl ihop!?!


Jag är äcklig!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahah Bebby, toppen tycker jag.

Hoppas allt är bra. Kram kram

2009-11-18 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0