Julklapp


Tränade med HF igår. De e gött tycker jag. Varriation. I tisdags hade vi spelträning ihop. En positiv grej med att ha ett så bra div 2 lag. Riktigt kul & grymt bra träning.


A vill gääärna att jag nämner att hans lag "En liten del av Polen" vann seriepremiären i hockeybockeyn med 6-3. Han lever på små rosa moln nu. Tur att någon i hushållet får vinna!


Denna veckan har gått sakta :S Idag jobbar jag 11-20 å sen ska jag INTE träna. Det e väl bra med en vilodag innan matchen right? De ska iaf bli sååååå skönt. Soffan & jag som i en harmonisk symbios!


ÅÅÅ förresten. Tror att jag kan hittat min första julklapp. weeei. Jag älskar julen. Det finns väl inget bättre än när man hittar den där perfekta klappen till någon man tycker om!? Traditioner I like!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0