Top notch


Alex sprutade sig igår & mår dåligt idag. Jag tycker faktiskt lite synd om honom.


I mon då. Vi lirar mot Kvik borta. Tufft som vanligt men nu borde det väl va våran tur? Jag vill vill vill ha 2 pinnar i tabellen. Ge oss! Jag är nervös men laddad till tusan. Vi ska ge dom!


När vi kommer hem står lagfest på schemat. Jag jobbar på söndag vilket betyder att jag inte ska konsumera någon alkohol & ta mig hemåt när resten av gänget drar ner mot stan & discodans. Vi har superhjälte tema. Man ska själv hitta på utseende & egenskaper & dräkten sitter såklart på heeela kvällen. Jag kommer valite tråkig. Utklädd såklart.. men jag går inte in för det som jag hade gjort om jag vatt med all in. Jag bli superhjälten som är top notch.. superhjälten som räddar alla andra hjältar. Men allmänheten ska inte få veta. Jag måste alltså smälta in.. Ni får se. De kommer bilder!







Kommentarer
Postat av: P

En sann superhjälte

http://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw

2009-11-21 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0