Den stora dagen



Nahe. Jag har fått gå tillbaka till nylonen. Jag får vattenblåsor under compeeden. Blä. Oskönt.


I mon 12.30 lirar vi. Mot Sävsjö i Kinnarps. Skumt? JA! Jag är nervös. Men vi har gjort bra träningar. Folk är friska.. typ. Förrutom alla som är sjuka/skadade :S Vi vet hur vi ska spela. Vi målvakter. För vi är ett eget litet lag i laget. Men jag gillar det.. att vi vet. Kan det äntligen va vår tur? Jag hoppas innerligt. Som varje helg..

Gött att A börjar jobba kl 9. Det betyder att jag e hemma heeelt själv å kan ladda på bara mitt vis. Rätt musik & ett hoppande hjärta. Inget A brukar hindra iof.. men alla som känner mig vet att jag inte vill prata. Jag vill leva i mina tankar långt innan domaren blåser igång. Den enda som får prata med mig e jag.


Sen ska vi kolla på skönspelande handboll. Sveriges bästa klubblag möter världens bästa klubblag i samma hall som ovan nämnt. Fint va? Vad har kvällen att erbjuda? Jag väntar med bokningar.. Mitt humör kan slå rätt fel efter mindre lyckade resultat. Duntäcket vs Karlssons i mon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0