Dagen efter

Det blev en lite effektivare söndag än vanligt.


Började med att vi på trumpetgatan bjöd på frulle. Mamma & Pappa kom hit.



När M & P är uppe passar vi nästan alltid på att klippa Snyggings klor. Man kan väl säg att jag & mamma är ett lite bättre team än jag & Alex när det kommer till kloklippning.



Hon är såå söt den lilla tjockisen



Sen vankades det shopping. Först ett stopp på vårt älskade ikea.





Sen Plantagen



Mamma & pappa for vidare hemåt medans jag åkte hem å sydde.



Den där långa ska egentligen ligga under bäddmadrasserna & lite längre upp. Har sytt små fickor på sidan så man slipper ha en massa skräp på sängborden. Vilket geni va?



Vid 4 började bonde. Från och med då perkerade jag mig i soffan. Sov igenom precis hela Gossip girl. Men annars.. tv på söndagar är det bästa. Saknade ensam mamma men är lycklig över paradise hotell. När ska Big brother börja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0