Allt började i fredags.

Kanske slutade?


I fredags va min lediga lag. Började med P-möte på morgonen & sen fick jag hoppa in å jobba. Men vad gör det? Jag har ju ett riktigt roligt jobb!

Sen drog vi til Göteborg för att plocka hem våra första pinnar. Det gick inte vägen denna gången heller. Det e är då man börjar analysera. Den skulle jag tagit, där skulle jag gjort så, vi skulle.. bla bla. Det är svårt att minnas positiva händelser. Men vi vet.. Nästa helg försöer vi igen. Tillslut måste vi väl lyckas? By the way så fick jag med mig en orkidé hem. Lirar pris... som en tröst i mörkret.

I lördags jobbade jag. När jag kom hem hade Tina, Tommy & Elin anlänt från Blekinge. Det blev käk & film mys. Allt trevligt med besök!

Jag började gårdagen med jobb igen.. men bara 11-17. Glidar pass! Hämtade Erica & stannade på VIP. Krängde godis som bara den. Vi körde upp till idrotthuset & hejjade på HF lite mer än en halvlek. Sen va det final i ensam mamma & inte en chans i världen att vi skulle missa. Det är väl bara å hoppas att det håller nu & att paradise hotel snart börjar så man har något å göra på söndagarna.


Nu ska jag snart iväg å jobba. Dirr efter det åker jag till friskis för att svettas lite. Sen heeeem å längta till ons. För då e jag ledig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0