Vår trip till Växjö


 


Ja för där va vi, jag & Alex, lördag till söndag. För det första va de så klart himla trevligt å träffa Emma & Linda men framförallt väldigt kul å se hur dom bor. Om jag ska plugga i Växjö så vill jag me bo på campus. Tror jag. De verkar så mysigt på nått sätt. Som en egen liten by. Vi blv iaf bjudna på mat. Asgod (As) lasagne. Sen drack vi lite vin å grejer innan Sivans. Man har ju hört en del om de stället. Nice måste jag säg. Skön å väldigt varierad dansmusik, revlig folk, billig dricka å bra luftkonditionering. De stängde klockan två vilket också va tiden för vår hemgång.






    



               


         

         

         



              



         

              

         

              

    

    

De va den roliga kvällen. Sen sov vi gott innan det bjöds på frukost. En promenad i området hann vi också med innan vi tog pärlan tillbax till Jönnet igen.

              

    

    





 

Tack Emma & Linda!




Kommentarer
Postat av: Tomme

Ojojoj!! Du är verkligen superseriöst spännande bra med att lägga upp bilder!!!! Härligt! Grym är du också på att variera kläder i alla dess former!! BRA!! Så snyggt!:)

2009-05-04 @ 20:20:02
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0