Irriterande



Vi kollar alltid på Gossip girl jag & Alex. Ja alltid när vi e hemma då. Så igår hade vi laddat hela dagen. Båda steg upp hyffsat tidigt för jobb efter en hård utekväll så vi va rätt slitna. Tänkte kika på tvn i sängen. Tio i 7 till tio över 8 sover jag å Alex ännu längre. Sååå himla typiskt. Så vet jag att reprisen går på måndagar. Tänkte runt 5 tiden. 15.15 surfar jag in på tv.nu för att kolla exakt tid. Då började de 14.40. What??? Så jag e sur igen. Det händer ibland. Att jag blir sur alltså!


Å jag börjar bli gammal. glömsk. Idag har vi varit på banken å fixat ett gemensamt mat & bensin konto (oj, vuxet). På vägen till bilen gick vi inom B-young. Gick tillbaka direkt när vi kommit ut från dörren för jag trodde jag glömt bilnycklarna på disken. Men nej... dom va inte där. Måste va på banken tänkte ja.. Så vi gick dit. å där låg nycklarna. tillsammans med mobilen. hade inte ens fattat att den va borta :S De där kommer sluta illa nån gång!


Sen har vi äntligen fixat ett ica kort me. Har typ tusen sånna där blanketter hemma. Men nu!




Nu e de ballar av stål!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ica-kort ger många vuxenpoäng!!!

2009-05-19 @ 14:59:01
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0