Jag har jobb



Jo så nu ska jag anställas. Ingen höjdar lön. Men ja klarar mig. Å det är ändå för ett gott ändamål. Gesällen. Efter de ska jag bli rik. Jag har iaf hamnat på ett riktigt bra ställe.



För någon dag sen skröt jag ju om hur bra min mobil e.. men att det ändå va dags å byta. Jag sket i de den dagen. Tji fick jag för de för nu e den kaputt. Det går varken ringa från eller till den. Det går lixom inte fram några signaler här även om den som ringer hör det på sin sida. Jag MÅSTE ha en ny. Luchen i mon får spenderas på Telenor. Pust.


Vad e de mer som händer?
Sverige förlorar mot Canada i just detta ögonblick. Typiskt.
Tacopajen e slut. För den har jag ätit upp. Å nu mår jag dåligt i magen.
Jag har fått ett schema å kan boka in en del roligheter i sommar!
Snart kommer alex hem från jobbet. Då ska jag pussa på honom,



Ja. å de där strömavbrottet i morse. Fick en lapp i brevlådan sen. "Vi har testat de å de å behövde därför stänga av strömmen" osv. Brukar man inte meddela det innan? Känns lixom lite meningslöst å påpeka när skadan redan är skedd. el?


PUSS




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, va roligt för dig! hoppas allt går vägen! :D

2009-05-10 @ 16:33:18
URL: http://miaw.devote.se
Postat av: Tommy

GRATTIS!! Grymt! kommer bli bättre lönemässigt efter gesällen, gott!!:)



Hahaha! mmmm, lite sent att säga till alla efter att strömmen har gått!:P

2009-05-12 @ 12:00:36
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0