Utmanad


Det är bara Anna som utmanar mig.. vilket e bra. Det blir lite lagom ofta då lixom.
Så nu har lagt ner några minuter på dessa frågor..



Hur många gånger har du varit kär? Flera gånger. Men aldrig som nu. Alex e min största kärlek <3
Favoritgodis: Melonerna. Fy tusan va smarriga! Å så marabou mjölkchoklad. Bitarna från 200 gr kakorna e bäst!
Coolaste stad du har besökt: New York måste väl stå högst på listan. Annars gillar jag de Italienska städerna Venedig & Pisa också. Men jag har sjukt många fler städer to go...
Action eller Skräck? Skräck. Det ska va sådär jobbigt läskigt. Att man rycks med i filmen så man knappt vågar kolla.
Ville bli när du var liten: Inredningsarkitekt & kläddesigner sa jag alltid. Lite senare va det fotograf.
När fick du din första kyss: Kan jag gått i trean.. eller fyran. Då stog vi uppradade alla paren. haha!
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Vilken fråga med mitt minne... Men jag tror att jag uppfattades som väldigt glad & trevlig mot alla men grymt blyg. Sportnöd som levde för handbollen & killarna i 9e. mohaha!
Vad är du beroende av? Vänner, familj & pojkvän. Vem kan klara sig utan den kärleken?
Dagens roligaste händelse: Jag har städat & varit på arbetsförmedligen än så länge. Det går lixom inte välja..
Dagens tråkigaste händelse: Arbetsförmedligen. Ska bli så skööönt å slippa gå dit nu när jag fått jobb :) & om de va dagens tråkigaste händelse bör ju städningen va den roligaste..
Dagens humör: Trött men glad & förväntansfull inför framtiden.
Vilka tv-program följer du? Gossip girl is the shit! Annars har jag inte tid å följa något...
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är perfektionist, omtänksam & har ett otroligt sinne för humor.. om man frågar mig då :P Frågade Alex vilka mina bästa egenskaper är. Han sa "Att du är snäll.. du bryr dig om andra mer än dig själv" Sen tänkte han nån minut å sa "Va fan har du mer för bra egenskaper.. svår fråga"
Vad gillar du minst? Att jag är perfektionist (blir sällan nöjd), min envishet (jag har alltid rätt & allt ska va som jag vill) & min blyghet (som iof är tusen gånger bättre än för några år sen. yeaahhey)
Vad är det roligaste du vet? Spela en riktigt bra handbollsmatch. Finns knappt inget som slår den känslan. Att umgås med min familj för vi skrattar alltid åt massa skumma saker. Att shoppa & inreda. Göra av med pengar i utbyte mot saker eller kläder gör mig super glad!
Har du något motto? Jag lever väl inte som jag lär. "Man måste våga för att vinna" "Man lever bara en gång"  osv. Jag borde helt enkelt inte va så feg!
Hemlig hobby? hmm. Nääe!
Något vi inte vet om dig? Finns massor. Men anledningen att ni inte vet är förmodligen att jag inte vill att ni ska veta. Kan dra en kändis hemlis iof. Jag har käkat middag i Kjell Samuelssons hus i Philladelphia. Nog inte många som gjort de va? Sen har jag träffat Peter Forsberg me. YEAH!
Vad ångrar du? Egentligen borde man inte ångra. Men de gör jag. Massor. Jag är ju som sagt perfektionist & kan ångra ihjäl mig för saker jag sagt, gjort, köpt, inte gjort, inte sagt... osv. Små grejer.
Vad önskar du? Jag önskar mig bara en fruktansvärt mkt pengar. Så jag kan shoppa ihjäl mig :P Å sen bjuda alla mina vänner å min familj på massa stuff! Å så vill jag ha klart i lägenheten me!
Vad klarar du inte dig utan? Alexander & min familj. Snygging (min katt) också. Hon e världens gosigaste!
Vad gör du helst en vardag? Får jag välja helt fritt? Jag skulle vilja va ekonomiskt oberoende en vardag. Dra med mig en vän på en tvådagars tur till London. Hälsa på Emmy & shoppa. Käka gott & dricka vin.
Vad gör du helst en lördagskväll? En lördagskväll käkar jag gärna tacos i soffan & myser under mitt duntäcke. En fest med nära & kära för senare utgång är inte heller dumt!
Vad har du mest av i din garderob? Sånt jag inte använder. Puh!
Drömjobb? Personlig shoppare? Sen drömmer jag om ett eget ställe. Att va min egna chef (å helst inte jobba så mkt) på ett café eller liknande.


Å då borde väl jag skicka vidare?
Amanda   Tommy   Mathilda   &   Mia
Sådär ja. Varsegoda! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0