Tlöttellitlötttlött



Är sååå sjukt galet trött idag.
De e väl konstigt va man alltid ska gnälla. Först har man inget jobb å gnäller för de. Sen får man jobb, börjar klockan 10, å gnäller för de. Men gud va skönt de ska bli den 25. Världs!



En snabbdusch å en hink med kaffe sen e jag fit for fight igen.


Idag då.
Det blir först jobb på The Look på a6. Jag gillar de stället. De e ganska litet å trångt osv. Men bra strukturerat ändå på nått vis. Massa arbetskamrater. Å alla verkar ju va dunder goa. De e stressigt men de e när tiden rinner iväg som man hoppas på att den skulle gå saktare.. vilket gör att dagarna går fort. Does that make any sense?


Sen funderar jag på å skaffa mig en ny mobil dirr efter. Som ni vet är min 2½ år. Den har legat i toastolen, diskvattnet & tappats i marken ett antal gånger. Å ändå funkar den som om det vore vår första dag tillsammans. But still.. en 2½ år gammal mobil bör bytas. Vet inte vilken jag ska köpa istället bara. Vill ha en med hyfsad kamera, en som man kan blogga ifrån, men nån typ av musikspelare å så vill jag ha världens grymmaste batteritid. Förslag?


Kaffe nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0