Nu ska kärleken hittas



Kollade precis in tv.nu å såg Bonde söker fru. Woohoo! De ska jag se ikväll iaf!


Jag e trött som tusan. Mina ben hänger lixom inte med å huvudet har slutat fungera. Funderar på ett tidigt god natt. Jag menar riktigt tidigt. Typ 9. Ja.. efter bonde så klart.. men sängen klockan nio iaf. SKöönt. Å nu när Alex har lämnat mig vill jag bara att tiden ska gå.. å när går den fortast om inte när man sover? Nice!


Annars händer de tusan inte mkt. Jag vill göra något åt mitt tråkiga hår. Men jag vet inte vad. Blä!
Å i mon kommer jag ha lite tid över för inredning. Fan va nice. Snart kommer vi kunna bjuda hit folk utan å skämmas. Kan ju va nått! Jag lääängtar tills allt blir klart. Men de e svårt tycker jag. Med färg & form osv. Håll tummarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0