Massvis



Jag har utfört diverse aktiviteter på alla min tre jobb idag. + den dära arbetsförmedlingen. puh. Å vi har lyckats göra underverk här hemma me. Städat lite, tvättat lite å så lagat fruktansvärt mkt mat. Å så hr jag solat å fixat min utväxt också.



Besöket på B-young va bara för att inhandla kläder å bli lite fattigare. De e ju så att om man jobbar där så bör man också använda deras kläder.. just vid de tillfällen man agerar kassabiträde eller stylist. Å de e inte mig emot. Det finns ju massor me snyggt. Knaprade ihop ett sett innehållande en vit klänning/tunika, en svart skinnväst, ett armand & ett skärp. De e nice!



    


Å Alex shoppade med för ett tag sen. Skor & jacka. Fint som tusan. Snygg e han!







Oj oj oj. klockan e för tusan 1.
Jag ska jobba i mon
God natt!




Kommentarer
Postat av: Tommy

Hur mycket pengar lägger du på kläder egentligen?!! Jag känner att jag hela tiden ligger efter....måste öka konsumtionen en fet aning!:P hehe

2009-05-14 @ 14:13:45
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: erica

mycket snygga inkop av er bada!

2009-05-17 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0