Jag har gjort det igen




Ja för denna dagen började också med en uppsättning.

              



Det va söta H som stog på schemat.



Sen fortsatt jobb å idag jobbade Alex med.. Så inga kort på the red carpet. Skit också. Men jag hoppas på att få några bilder med hela kitet. klänning, smink & hår.



De e lite surt å jobba till 20. Inte så att man känner sig trött eller så.. men när man kommer hem är klockan redan 20.30. Å jag är ju en tröttis så de blir oftast inte så mkt av kvällen. I mon är det iaf röd dag å d flesta är lediga både i mon å på fredag. Men inte vi. Blir ett 2 timmar kortare pass i mon iof. De känns gött. Å röda dagar ger lite finare lön. Guld!


På fredag e jag ledig.. å då pratas de om AW. De e fina grejer.


Sen ska jag inreda här hemma i veckan. Nu ska de nsrat bli klart alltså. Jag står inte ut längre. Men Alex har sagt att jag får fixa. Han lämnar mig i morgon för blekingen en vecka. De känns tungt i hjärtat vill jag lova. Jag kommer sakna honom som tusan. Men som sagt.. har ett uppdrag under tiden så de ska nog gå bra!



Tandborstning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0