Hungrig!



För än så länge har jag inte ätit något. Är sugen på allt, nästan, men vi har typ ingenting hemma. Jag vill ha mc donalds, sallad på alcamo & tacotallrik. Allt på samma gång. De tråkiga e att när man väl börjar äta så orkar man ändå inte käka så mkt som man vill. Jobbigt å välja nu. Bara Alex cyklar som tusan i backen på vägen hem från jobbet så vi kan äta snart!



Tina å Kristoffer stack precis härifrån. Jag har fixat deras frillor lite. Va alldeles för länge sen senast.

Tina är lika tråkiga som jag å vill bara klippa topparna. Jag hade lite andra förslag.. men icke. Kanske nästa gång :P

    

Kristoffer va lite mer vågad. Jag tyckte lite mohikan liknande å så fick det bli!

    




MMMAAATTT!




Kommentarer
Postat av: erica

ball kristoffer!

2009-05-17 @ 18:39:58
Postat av: Anonym

snygg frilla du fick till på Kristoffer

2009-05-17 @ 18:54:57
Postat av: Tommy

Mycket snygg frilla på Kristoffer!!

2009-05-18 @ 20:15:07
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: Rebecca Kihlberg

Så får gärna min blivande pojkvän i framtiden ha sin frisyr, as snyggt ;)

2009-05-18 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0