Jag bör väl med skriva om våren

Som alla andra, för det är helt unbelivible viket härligt väder!

 
Det får mig att fundera på om grillen vill komma upp från förrådet, om man kanske redan nu kan få lite färg i fejjan genom att bara va ute, om mjukglass säljer som smör & om jag ska skippa understället vid gång eller löp.
 

Jag drömmer tillbaka, längtar & är lycklig långt in i själen. & hur en blå himmel kan påverka en på detta sätt. Det har jag ingen aning om. Men ingen undgår smittan. Vi är ett glatt Sverige idag! Weeihhoo!!


         

         

         




Å jag som snart ska till ayia napa. mohaha!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Ooooo..det där får en verkligen att drömma sig en tanke fram till sommaren!! SNART ÄR VÅREN HÄR!:D

2009-03-20 @ 10:13:59
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0