Jag vill med ha en flaggstång när jag blir stor



JA. Flaggstång!


Borde blogga om alla galet snygga hus här omkring nån gång.




Igår va vi på AW, jag & Alex. Frida tipsade om Centrum så vi testade där. Sjyst! Kycklingspetten satt fint måste jag säg.
Sen kom mor & far upp. En trip till a6 för de va sååå länge sen jag va där. å jag bli galen, lite nere faktiskt, för de finns så himla mkt snyggt som jag vill ha. Men jag får nöja mig med å testa. Hur kul är det lixom?
Sen köpte vi en fet godispåse å kolla på Let´s dance tillsammans. Pappas sammanfattning: "Skandal" Bara för att han va säker på att Morgan skulle gå vidare. Jag satte mina pengar på Magnus. å Jo visst :)


Vaknade i natt av att min mob ringer 03.42. Hur kul e de? Å efter de kunde jag inte sova på riktigt.


Lördag idag. Fortfarande fint väder vilket e helt underbart. Hade inte ens någon jacka på mig när vi åkte upp till Erica på frukost för 1 ½ timme sen. Äggamacka. Mums!


Nu ska jag sminka & klä mig. Sen ska vi promenixa runt på stan innan Hallby lirar.


Å ikväll. då e de hockey. Jeeaahhoo!




Kommentarer
Postat av: nanc

jo den blå halsduken är ny :-)

fast det blev hel ful när jag tvättade den :-(

ser fram emot jkpg

o gissa vad.. joo vi ska sova hos stefan

2009-03-21 @ 18:59:24
URL: http://nancysahyouni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0