Hv blå är dom bästa!



Oh my god va stuvade mackaroner & falukorv är underskattat. Ja de åt vi idag. å så ketchup å sallad så klart. Mackaronerna ska va kladdiga å kryddade med muskot & falukorven ska va smalt skuren & bränd. För det va så jag & Becka H hade de. Det va vår rätt lixom. Härliga stunder.


Sen tog vi pärlan bort till Gräshagen. Första pausen i HV matchen. Puh jag e nervös... för tro de eller ej, dom spelar inte speciellt vackert. 1-0 till Frölundas fördel. Men jag har laddat med HV tröja å allt.. som klart att de här ska gå vägen.

    



    

Ja jag går in helhjärtat med en HV tröja från 1981. Slå de om du kan :P




JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA: 1-1 till HV nu. Å snyggt va de me. Weeeiihooo!

Våfflor i nästa paus. Som alla andra svenskar idag.


ÅÅÅHH måååååll igen. sjukt. 1-2 nu. JJJJJJJJJAAAAA! galet bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0