Fredag mitt i veckan


Det är inte lätt å va arbetslös.
Nej för jag har faktiskt å göra mest hela tiden.
Men jag sover till 10 ibland. Kan bli ångestfullt
men inbringar också en frihetskänsla. En härlig en.


Denna helgen jobbar Alex iprincip dygnet runt.
fre 14.30-24
lör 09.00-24
sön 10.00-16

Vilket betyder fredag mitt i veckan.
För igår åt vi tacos vilket i vår lägenhet är en helgrätt.
& idag har vi precis ätit frallor till frukost, som vi
knappt unnar oss en lördag i vanliga fall.


Igår lämnade jag in saxar på slipning.
Det behövdes minsann.
I helgen ska jag förhoppningsvis på elmia Inspiration.
Sen ska Sanna ha invigning för Lilla Salongen på lördag.
De ska bli himla kul.


Å så kommer pappa upp.
& på söndag ska vi hem till Blekinge.
På tisdag ska jag träffa Linda & Wille.
Åhh va jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0