Folk är galna



Först va vi på hemköp. Framför oss står en dam, som säkert såg mkt äldre ut än hon är, & luktar så mkt rök. Ingrodd rök. Ni vet hur man kan känna när man möter folk.. att den där gubben, han har nog rökt i 20 år. Men den här damen som vi stog bakom. Hon kedjeröker förmodligen, inomhus å tvättar aldrig sig eller sina kläder. De va så äckligt. Aldrig kännt något liknande. Jag hostade, äcklades & klöktes!


Sen va vi på Tutti Frutti. Då va de en tjej, under 18 år, som försöker köpa cigg. Hon får frågan: "Har du legitimation?" & svarar: "Inget eget men jag har min systers" Daaahhh!!! Hon fick inga cigaretter!


Sist men inte minst va vi ute å gick med Zelma & upptäckte att våra grannar fortfarande har julgran inomhus!?!?! wzup with that?


Kommentarer
Postat av: Jalde

"Inget eget men jag har min systers" HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA !!!!!

Bästa idag

Dagens Pucko!

ja herregud...

2009-03-20 @ 22:07:49
URL: http://taini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0