I´m sick and hate it!


Det är egentlign inte jätte jobbigt om dagarna. Men på nätterna kan jag inte sova.. å i sin tur går det såklart ut över vardags aktiviteterna. Det ser tex heeemskt ut här hemma. Jag pallar fan inte. Jag är så gott som väck efter en dag på jobbet. Pust. Hoppas jag blir frisk snart!


Veckan har inte jätte mkt å erbjuda. Alex kommer iof hem från Sthlm i dag. På tors ska vi kika på Södra- Mjällby. På lödag ska vi sälja allt överflödigt på loppis å förhoppningsvis få in någon krona till inredning. Kvällen bjuder förmodligen på fest. Jag hade ju tänkt road trip. Men kan bli lite tajt.. så de får vänta till helgen efter midsommar. Fint väder ja tack!


Midsommar by the way. De e ju snart. Alex jobbar heeeela helgen. Dock tidigt på fredan å sent på lördan. Jag knegar på söndan. Så vi kommer förmodligen vara kvar här i närheten. Om inget skumt händer. Syrran fyller 20 på midsommarafton me. tänk att hon e 20... hur gammal e inte jag då!?!??! UUSSCCH!


jobba



Kommentarer
Postat av: Emma

Ser du en jätterödhårig liten grabb som springer ut som maskot med spelarna, är det min kusin, Tobbe.

Jag kräver att ni applåderar honom! =)

Tack förresten, för en grymt snygg frilla! Asnöjd!

Kram

2009-06-09 @ 19:19:00
URL: http://emmamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0