Tjooooo



Jag frös igår. De händer tusan inte varje dag nu. Även om man duschar typ 3 gånger om dagen känner man sig aldrig ren. Klibbigt. Men de e väl inte läge å klaga heller.. De gjorde jag tillräckligt för någon vecka sen när det va way to cold!


Nu ska jag snart jobba å ikväll e de party party. De gillar vi. Fast jag kommer va tråkig å gå hem tidigt. Jobbar ändå i mon me. Å de där med å jobba bakis.. nä fy!

Lovade ju bild på stekar Alex & tavlorna.


I sina nya brallor på väg till Vätterstranden.. är jag ska åka till jobbet. Buu :P

    
Å det färdiga resultatet blev ännu sämre på bild än i verkligheten. Så de får ni inte se :P




 


Hej hej!





Kommentarer
Postat av: mamma

skulle vara kul att se det färdiga alstret med ;)

2009-07-04 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0