Ny mobil



Idag hade hag bestämt mig för en ny mobil. Sprng bort till telnor snubbarna på lunchen. Kikade på mitt abongemang osv. De såg bra ut tyckte jag. En ny mobil å man kan blogga från den. De e ju otroligt bra :P Bra kamera, walkman, hög taltid osv. Den finns i rött, svart eller silver. Jag hade siktat in mig på den silvriga. Å de tog lång tid å bestämma.. De där med beslutsångest är en av mina dåliga sidor. Det är på den nivån att "vita eller svarta strumpor?" kan bli ett problem. Så nu när jag änligen bestämt mig kändes de bra. Som en sten från hjärtat ni vet. Å då säger killen att dom inte har den. den kommer inte komma in å den går inte å beställa. Nahe! Så nu har jag ingen ny mobil. Jag sket i de. Typiskt. Kika på elgiganten kanske. Men när jag vill ha nått så vill jag ha det direkt. Å nu måst ejag vänta till iaf mån. Piss!






Nu ska jag snart hem till Sandy. De vankas fest.
Inte för mig såklart. Trevligt any way. Kanske en snabb
utgång trots allt. Tror jag behöver de. För jag e på
dåligt humör. Någon har gjort mig på dåligt humör!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0