Helgbestyr

Vi kollar på Criminal Minds & nu  i pausen passar jag på att längta till helgen.


För det första är jag ledig i helgen. Händer inte så ofta.. men nu va det dags.
Ner till Sävsjö för att först kolla på match (som visst blivit inställd så det blir träff med sävsjö folk istället. jag klagar inte) sen fira Fia som har fyllt 25. Det blir kul just för att det är fest. Vem gillar inte? För att det troligtvis kommer en massa sävsjö bor som jag inte träffat på väldigt länge. & för att hela sävsjö/eksjö kommer va där. Har saknat dom. Eller ja.. inte alla. Men dom flesta iaf.


Fredagen blir troligtvis alias & snacks med syster & pojkvän.


Söndagen. relax på rosenlundsbadet eller i soffan. vi får se!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0