Misstag..

Stort misstag..

Det kom in en tjej här på jobbet för ett tag sen & ville ha en bruduppsättning.
Ja visst det fixar vi.. så klart.
hej & hå allt är klart.. & jag kommer på att jag inte alls kan den 1 februari.
De e ju 25 års fest i Sävsjö på lördagen.
Kollar med Mikaela & hon nappar dirr. Det fixat.



Men..
Sen kommer hon in här idag. Vi ska fixa testen. Småsnack medans locktången går varm.
Då kommer det fram. Vet ni vem hon ska gifta sig med?
Björn Melin. Hallå!! Björn Melin.. & det har jag lämnat över!?!? What!
Jag får visserligen förbereda hennes löshår så jo.. lite delaktig är jag nog.
Men tänk ändå.. "Äsch, du vet. Det är plockpotatis. Brukar fixa hockeyfruarnas hår"





Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att ta reda på all fakta innan man tar beslut ;).Hade varit något att ha med på meritlistan kanske. Kommer nog fler tillfällen för dej eftersom du är så duktig frisör.

2009-01-23 @ 22:02:06
Postat av: Erica

OJJJ den är inge kul becc!! sjukt bittert!! men nu får du umgås med dina vänner från sävsjö ist. får se det så :)

2009-01-24 @ 09:10:20
URL: http://ericaronnynsdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0