Hemmakväll




Så igår kollade vi på Let´s dance först. Ingen åkte ut vilket gör allt mycket tråkigare.
Men visst är det lustigt hur man fungerar. Att det måste va någon som far illa eller bli ledsen för att man själv ska tycka att programmet är bra. Som Hells Kitchen till exempel. Hur kul hade det varit om Gordon varit världens trevligaste? & om arga snickarn hade bytt namn till snälla snickarn.. Hur  många hade inte skitit i att titta då?
Extreme Home makover är ett annat exempel. På ett annat sätt. Där utförs stordåd & människor bli mer än lyckliga. Men det som gör prgrammet bra är att familjerna har levt i ett helvete förrut. & så har vi alla såpor.. Det är ju intrigerna som gör dem.



Efter Hjälp lirade vi iaf Alias. De e kul tycker jag. Vi vann såklart. Jag & Alex. Tror att Erica & Viktot behöver öva lite.
Vill ha ett pictionary med! men de verkar inte finnas någonstans.. gha!






Nu ska jag göra mig iordning för buss till Sävsjö. Möta upp Elin, Fanny & Emil för fika eller liknande. Sen fest. Berit har fyllt 25. Skoooj!


Förresten så är Viktor godkänd av mig & Alex. Haha





Kommentarer
Postat av: Tommy

Wow!! ALIAS är ju grymt! var dock länge sen jag spelade det. Första gången var iaf roligaste gången, hehehe, man dog typ av skratt.

2009-01-31 @ 10:52:31
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0