Det händer..


.. att jag lipar framför tvn. Ganska ofta faktiskt.
Extreme Home Makeover är ett program som aldrig slipper undan.



 
Men i måndags blev jag chockad. Bonde Magnus & Emma gifter sig i tv & jag lipar. What?
Att jag skulle bli så berörd över bonde Magnus. Han som verkar va en sån skit.
Nu va det iof Emmas sång till den där karln som bringade fram mitt böl. Men ändå.



 


<3  Jag längtar tills jag ska gifta mig. I elleholms kyrka. Härligt!  <3






By the way. Hur tar jag bort inlägg här egenligen?
Lite störade med två Uggla inlägg. Så jävla bra är han inte ;P


 

Kommentarer
Postat av: P

Ta bort inlägg:

Logga in

Blogg-översikt-arkiverade-inlägg-markera-ta bort

2009-01-28 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0