Att vakna upp en söndags morgon..

.. är inte alls lika skönt.

Att vakna upp ännu en gång en söndagsmorgon (efter påfyllning av ipren & vatten) känns otroligt mycket bättre.


Sen dess har jag även hunnit vakna en måndags morgon. Men tillbaks till lördagen!




Erica hade inflyttningsfest. Kul kul kul. En härlig blandning av människor. Som sedan splittrades till mindre grupper när discodansen hängde i luften. Så vi gick till Sliver. Fast visst är det mycket roligare på Harrys delen?



Mitt i allt dök Uggla upp. Elin blev bundis & vi andra nöjde oss med ett kort.
El njaa. jag försökte väl men lyckades inte så bra som Elin.



Här är vi!













Kommentarer
Postat av: Emma

Ne han verkar inte gilla raggningsfrasen: Va fan gör du här!?



konstig snubbe den där uggla :P

2009-01-26 @ 12:58:23
Postat av: becca

konstig konstig! haha



har inte du någon blogg?

2009-01-26 @ 14:09:03
Postat av: Mathilda

Låter bra det! Ska se om jag lyckas hitta dit så jag kan göra detsamma med dig ;) Jajjemän.. allt är fint som snus.. Hoppas det är bra med dig också :)

2009-01-26 @ 14:21:42
URL: http://mathildanorman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Konstigt att du inte lyckades så bra. Om man läser hans blogg verkar han vara lika galen som du är:D. Tog taxi från Jönköping till Stockholm på natten. Galet eller?

2009-01-27 @ 06:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0