Tänk om vi haft mycket pengar..




A: "-Tänk om vi hade haft mycket pengar nu"
J: "-Jaa. Då hade vi kunna åka till Kista Galleria. Det har öppet till 9"
A: "-Åhh. Jag blir så trött på dig"
J: "-Vaddå. Vad hade du velat göra då?"
A:"-Gå ut å käka. Kolla på melodifestivalen. Nu sitter vi här hemma.. i en skitig lägenhet"




Usch ja. Hade varit trevligt med ett glas rött & melodifestival. Ute bland folk.
Vi hoppade bion för att invänta Män som hatar kvinnor nästa helg.


Å jag blir galen om jag inte shoppa snart.
Vill göra det nu dirr direkt på en gång.
Det finns sååå himla mkt snyggt.
Gaahh whhha bblaahhh! vill vill vill!!!!




Kommentarer
Postat av: Dajsan

men du... kom till malmö så ska vi shoppa moahaaa.. du har inga pengar och jag är arbetslös hahaha..

men det är ljusare tider nu.. intervju på ¨måndag:)

2009-02-21 @ 19:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0