Julegranen



Vi har precis klätt granen. Jag tycker det är tidigt. I min familj gör vi det dagen innan julafton. Meeen vi behövde lite julmys i lägenheten å så har vi faktiskt inte så mkt tid över närmare jul. Den största anledningen va nog ändå julbaket som ska stunda här i vårt hem på lördag. Ronnysdother/Svensson ska bränna kakor & dricka glögg. Gillas!


Bocken va uttråkad


Vi kör en liten plastis i år. Tråkigt.. men vi hittar ta mig tusan fotfarande barr sen förra året. ps.. jag har hängt på fler kulor. hihihi.

              
Hittade super fina kulor på Lagerhaus i Borås. Varför finns inte Lagerhaus i Jönköping? & när jag ändå är igång.. Varför finns inte Monki, Top Shop, Zara, Weekday, Chili, Mango, & nån sjyst möbeloutlet med en super fin & billig schäslong till oss? Glitter.. hur kan det inte funka i Jönnet?


2 veckor kvar bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0