Tandont



Jag borde besöka tandläkaren.
Kan lixom bara tugga på sidan av munnen å sådär har det varit nån vecka nu. Va något som fastnade, trodde jag. Som typ äppelskal el popcornkärna. Sådär hårt & jag fick inte bort de. Det är fortfarande inte borta.. eller så är det helt enkelt inte något där.. men det gör ont ändå. Knas. Å min percing går inte så bra ihop med mina tänder. Sönderbitna. Men de e ju sjukt vad det kostar. Tandläkaren. Kanske ska börja önska sig de på sin födelsedag. En undersökning. 1 gång om året är väl lagom å gå lixom. De va nog 2 år sen för mig :S Skattepengarna.. dit får dom gå!


PUH!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk på att du skall ha dina tänder resten av livet. Kan du se dig själv utan dem :(. Kram!

2009-04-21 @ 06:37:58
Postat av: Tommy

Det är så sjukt tråkigt att ha ont i tänderna....man förstår inte hur handlingsförlamad man kan vara! Ta hand om dig!

2009-04-21 @ 22:07:20
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0