Min dag då

Det e som vanligt. Jag gör inte så mkt.
Man får väl passa på nu. För jag har
förhoopningsvis ett jobb väligt snart! :)


Men jag gjorde mig iordning för en proenad ner till stan iaf. Lurarna på. Å ja tänkte att jag iaf tar underställströjan på. Det brukar ju se så där varmt å gott ut å när man väl kommer förbi ytterdörren e de inte så skönt som man trodde. Idag va de tvärt om för tusan va hett de va.. iaf med underställströja å allt!

    

Stannade en runda på sense för en snabbsolning. Jag tror att all min färg från Cypern har försvunnit. buu! Nu förfriskade jag mina bruna nyanser lite iaf! Sen gick jag förbi Statoil å hämtade hem min käresta!

    

Finaly home & dags för krubb. Hamburgare på menyn idag. Smarrigt blev de å hur underbart e de inte å sitta ute å käka. Friihet!

    

Vi satt kvar å läste lite. Njöt av solen. Att bo på trumpetgatan e som å bo på camping :) Det är dofter, att bo så nära men ändå så fritt. I smeten men ändå så utanför. på vår balkong luktar det skog, vi hör barnskratt & fotbollstrix. Fritt. Jag trivs som fisken i vattnet. Å de e ju inte ens långt in til stan egentligen!



Köpte majblommor igår förresten.
Två söta killar som var här uppe å sålde.
Så nu har vi en varsin. Jag & Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0