2 underbara år


Vi bikade in till stan jag & Alex. Träning. Han på friskis & jag i idrottshallen.
Jik sprang på planen innan oss.. å gissa vad. Lindstrand va där. Paff jag blev.. men himla roligt. För de va år & dar sen senast! Jag håller tummarna för att han ska börja lira där.. & flytta till Jkpg!
Annars gick väl träningen sådär. El de känns ju alltid som jag inte gör så mkt. Men men. Som sagt.. vi cyklade. & alltid innan har det gjort ont i baksidan efter alla långa uppförsbackar. Men inte idag. Vilket gör mig glad!


Något annat som gör mig glad är den alldeles speciella dag som äger rum i morgon. 2 år. Det är precis så länge vi varit tillsammans då. Jag & Alex. Underbart härligt. & det bästa av allt. Vi ska fira en massa årsdagar framöver också! Hade inte tänkt nån stor tillställning i mon.. Men klä upp oss, käka & dricka gott (ute såklart). Men har inte bestämt destination än. Tapas på Anna-Gretas? Aqua? Jag älskar 8 glas men har nog bestämt oss för ett oprövat ställe. Så.. Något förslag? Gott & mysigt är våra krav!




Criminal Minds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0