Lira boll?


Fick frågan igår, om jag inte saknar handbollen?

Mitt svar: Jag saknar att vinna & jag saknar att va bra... Men jag saknar inte att förlora & att va dålig.

För så har det varit de två senaste åren. Jag har varit dålig, inte kunnat träna ordentligt i kombination med mitt jobb.

Så, jag är sjukt sugen! Å Jag skulle lätt lira om jag kan va me på alla träningar. Inget trams. Allt eller inget, både för laget & för en själv!

Ett jobb som går att kombinera då? Svårt. Har visserligen en muntlig överenskommelse med en tränare för ett lag i Stockholm... Om han vinner på lotto får jag 50.000 i månaden å kan hoppa jobb för å lira all in. Vinn nu da! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0