Jag ÄLSKAR min lägenhet i Jönköping


Den är ljus & fin, har stora fönster & djupa fönsterkarmar, planlösningen är perfekt & köket är superfräscht. Till och med trappuppgången älskar jag. Den är bred & pampig & luktar alltid på ett speciellt sätt. Å så har huset det perfekta läget. Närhet till hallen, shopping, hemmakväll, Karlssons osv.

Det känns otroligt jobbigt att lämna. Otroligt jobbigt.

& även om jag bott ifrån Jkpg ett år så känns de lixom som att flytta på riktigt nu. Jag tar möblerna & drar lixom. Alltid lite ångestframkallande med avslut (förrutom på Skult då).

I mon drar vi till Stockholm igen & där väntar en annan fin lägenhet, söta vänner & en fet utgång på lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0