Vad gjorde jag mer när jag va hemma i julas?

Jag försökte träffa så många som möjligt.


Vi kom hem till Elleholm ganska sent på juldagen. Jag svirade om fort som fan (tro det ller ej) å drog mig inåt stan. Jag hann med ett snabbt preparty hos Becca no2 med bland annat Pilla S. Hotellet gällde senare. Trevligt med många känningar!





Det tog ett tag innan jag vaknade till liv på annandagen. Jag & mamma drog en sväng på stan. Vi är en farlig kombination = Mkt shopping. Jag va på drottninggatan & i Asarum & lämnade julklappar & sen drog vi hem för mysmiddag. Jag mamma & pappa.

På tisdagen va det dags för mig att åka hem. Sista dagen & pressat schema. Vi va hos gammelfarmor å fikade på hembakta kakor. Sen bjöd vi hem Linda & henne Felicia på fika & efter det Bengt-Erik på pannkakor. Mycket mat & många fina ansikten. Härligt!








Bra jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0