Fina underbara


I onsdags & torsdags va jag i Jönköping. Det kändes i hjärtat på tisdagskvällen när jag insåg vad jag packade till. Den vackraste & mest sorgsna begravningen.

Vi va runt 250 personer som samlades i underbart fina Nykyrka kyrka. Vi va där för att hedra ditt minne, ge dig våra finaste ord & hjälpa varandra genom en svår tid.

Det finns inte många människor man inte kan säg något ont om, inte hitta något fel på, men du är en av dom. Varm, godhjärtad, ambitiös, generös & rolig. Det va så alla beskrev dig, vi har samma uppfattning. Humorn som kan få ett gäng bittra tanter till gapskratt så tårarna sprutar, din vänlighet som får varje människa att känna sig speciell, ditt engagemang, din vilja & konsten att påverka som ger hopp & tro & ditt precis egna sätt som gör att du är så otroligt omtyckt!

Tårfyllda & känslosamma timmar. Ledsna över verkligheten men tacksamma för många otroligt fina minnen.

Jag tänker på din familj, hoppas & tror att dom får all den kärlek & värme som dom förtjänar. Dom är precis lika underbara som du!

Jag tänker också på den ensamstående chauffören som omkom i samma olycka, men framförallt tänker jag på hans 11åriga son. Jag vill tro & hoppas att han har många vänner & fina släktingar runt sig!

Karin, du är en fantastisk människa. Vi saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0