Bitter


Hoppade på Härjedalingen i Sthlm för att ta mig till Lofsdalen. Va sjukt tidig för en gångs skull. Kommer in i denna tvåvåningsbuss å endast 4 platser va tagna. Hur gör man då? Jag testsatt 4 olika platser, gick två varv upp å ner & övervägde för mot nackdelar. Längst fram längst upp blev resultatet av noga övervägande. Chauffören kollade lustigt på mig.

Gick bra till Uppsala. Längst ut på sätet, nice utsikt å två snygga killar på sätet bredvid. Gjorde mig redo för skoavtagning, termobyxor som kudde & fötter på säte.

Sen: "är det ledigt där inne?"

Tyyypiskt! Så nu sitter jag längst in mot fönstret där det är kallt som fan, killarna kan jag knappt se längre, jag vågar inte äta min äggmacka (lär dofta gott :S) å kan knappt röra benen. I min testsittning ingick också olika benpositioner.. De här va inte en av dom!

Bara 5 timmar kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0