Period 2 söndag!


Jag har levt med pluggböckerna i 1 1/2 vecka. På tvärbanan till & från jobbet, på lunchen, till frukost, fredag kväll - lördag kväll - alla kvällar, i mina drömmar. Dygnet runt hela tiden.

Det svåraste med detta provet va att jag inte hade en aning om hur det va upplagt. Kryssfrågor, tre stora frågor med A4 långa svar el tusen småfrågor. Å så va jag tvungen å klara för att få göra gesällprovet. Jag har väntat 3 1/2 år så det står mycket på spel.

Vi gjorde provet. Jag räknade ihop mina poäng å tänkte att jag borde klarat. Minuten senare blev jag osäker, rätt svar? Så höll jag på, med hjärtklappning, i 3 timmar innan dom ringde för att berätta resultatet. Approved! Å jag va lyckligast i världen!

Jag har alltid gillat skolan å aldrig haft några problem med prov, uppsatser å grejer. Kanske för att jag tagit allt lite med en klackspark eller för att jag bara har haft väldigt lätt för de. Men nu, när det är på liv & död förstår jag inte dom som gör det här 3-4-5 år!? Jag har haft konstant huvudvärk, inte kunnat sova & mått illa näst intill hela tiden. Nervositet! Å jag har gjort ETT prov! Nä, märkte de nu.. Att plugga, de ska jag inte göra på ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0