Here we go again


Längst fram i bussen påväg till Alex & Lofsdalen.

Men att jag aldrig lär mig. Hur mycket tid jag än har så får jag alltid stressa i slutändan.

Jag vaknade innan klockan ringde, duschade & gjorde inpackning, lät den sitta & duschade igen, drack 3 koppar kaffe & chillade framför efter tio med Malou.

Insåg att klockan började bli mkt å fick eld i baken. Boka tvättid, hämta posten, ner i förrådet efter resväskan.. Då slutar hissjävlen å fungera. (å de tar ett tag innan jag fattar att den inte kommer dyka upp). Ut i garaget, in genom en annan dörr, hittar en hiss, åker upp, fel trappuppgång, ner igen, ut & in i rätt uppgång, in i rätt hiss & trycker upp till våning 6... Då åker den jävlen ner i källarn!!!!!!

Springer till tvärbanan, hoppar av vid Kaj, hämtar paket på Konsum, köper tilltugg & tänker att dricka, de kan jag köpa på bussen. Nu är jag på bussen, inte samma som förra gången, ingen drickaförsäljning.

Saknar resesällskap, skulle göra allt för en fet köttbit, ett glas rött & ett kallt glas vatten. Kaffe på det me.

Bara 5 1/2 timme kvar nu. Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0