Grannar


Under min bloggtorka har både Erica & Sandra hunnit flytta till Sthlm. Båda va sugna, såg möjligheten, sökte jobb & lägenhet.. Å fick jobb & lägenhet. Nu är dom här! Underbart om ni frågar mig.



Å jag är den som tror att allt går om man bara vill. Satsa, våga, vinna. Jag tänker på mig. Jag har sagt upp mig när jag inte trivts. Gett det en chans men inte för lång. Varit tomhänt men trott på mig själv. Sagt nej till erbjudanden som inte känts 100. Kan tyckas vågat när man står utan inkomst.. Men det har gynnat. Jag har hittat det jag sökt tillslut. Satsa högt & tro på sig själv. Egentligen inget jag är bra på.. Men jag lär mig.

Mitt nya jobb. Som personlig assistent. Jag bestämde mig för ett extra jobb. Kollade på möjligheter. Hittade flera men sökte endast två. När jag sökt det andra insåg jag att det va det jag ville ha. Resten kändes lixom inte rätt. En vecka senare började jag jobba.

Erica har fått jobb som massös på ett grymt ställe, Sandra håller sig inom skobutik men med mer ansvar & en klättring i ordningen.

Det går om man vill. Jag är helt säker.

Fan, Tro på dig själv!
Det finns ju tusen möjligheter.
Å det handlar såklart om mer än bara jobb.


ps. Jag ska skriva mer om det där. Bingos bok, frisör med Victoria Secret som mål osv.






Kommentarer
Postat av: Elin

Så jävla rätt, så jävla bra. Mina vänner är bara bäst!

2011-09-28 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0