Nu kör vi


Jag vet, jag vet..

Men nytt jobb å jag har ärligt talat inte mycket tid över. Alla som känner mig vet att datorn är min bästa vän. Nu händer det, kväll efter kväll, att jag inte ens sätter på den. Alla som känner mig vet hur jag är med nytagna bilder. Barcelona/Magaluf bilderna är precis inlagda på den externa å jag har inte ens kollat på dom. Ni förstår.

Denna veckan jobbar jag 74 timmar men jag ska försöka hinna med alla våra resdagar i olika inlägg. Vi tog ju typ 1000 bilder så några måste upp. Å så hittade vi en supermysig Vietnamesisk restaurang i Barcelona som jag vill tipsa om. Ja, å alla parker, underbara balkonger, mojitos & vågor i havet. Det kommer.






Ny ring. Nytt nagellack. Flätan. I love.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0