Jag lever



Jag har varit okontaktbar sen jag kom hem. Typ. Jag svarar inte på sms, inte på fejjan, ringer inte dom jag egentligen vill prata med. Jag har inte ens pratat med mamma å pappa sen vi kom hem.

Men jag har jobbat. Det är min ursäkt. Å va fan är det för ursäkt? Ingen. Men det är den jag har. Två jobb & helt slut. Idag sov jag dirr när jag kom hem. Kommer inte ihåg sist jag powernapade. Det tog typ tio minuter innan jag fattade var jag va, hur mkt klockan va när jag vaknade.

Jag & Alex har som sagt varit i Magaluf & Barcelona. Underbart! Vi firrar med bilderna nu. Tagna med 5 olika kameror. Två har lämnat oss på vägen. Dags att önska sig ny i julklapp. Igen! Det gör jag typ alltid. Men mina kameror brukar gilla party. Det sliter.

Det har hänt mycket när vi va iväg. Syrran har fått jobb & flyttat till Sthlm, en sjukt tragisk flygplansolycka har inträffat i Ryssland, jag har fått erbjudande om både nytt frisörjobb & handbollslir.. i både Sthlm & långt iväg. Mer om allt sen.

Det kommer ta tid innan jag delar med mig av allt.  Ursäkten igen. Mycket jobb. Två jobb. Prioritering.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0