John devil blund


När jag jobbar natt som personlig assistent har vi sovande jour. Det går inte en natt utan att jag behöver gå upp. Den sovande tiden brukar jag inte få någon bra sömn. Orolig att jag inte ska vakna, konstiga drömmar om att jag tryckt ner nötter i min brukares mat (hon tål det inte) osv. De två senaste jobbnätterna däremot har jag drömt att jag sovit gott. Drömt att jag vaknat upp utvilad utan något uppdrag på flera timmar. Jag har varit pigg i sömnen lixom. Frågan är då hur bra jag egentligen sover. Inte speciellt pigg men såklart mer harmonisk än när jag vaknar upp å tror att jag dödat min brukare med cashews. Som om jag lurat hjärnan. Jag hoppas att jag alltid kommer drömma sovande drömmar. I natt vaknade jag utvilad säkert 4 gånger.. I sömnen. Skönt!

Ps. I natt vaknade jag å kollade på kl 2.30. Somnade om & vaknade 2.20 igen. På riktigt! Knas! Men once again.. Skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0